Logo
Yamaha MT-10

Yamaha MT-10 - 160 KM zamknięte w pięknej formie

Na zeszłorocznych targach EICMA w Mediolanie Yamaha zaprezentowała następce modelu FZ1. Najnowszym członkiem rodziny MT, został model MT-10. Wiosna zbliża się wielkimi krokami, więc Yamaha postanowiła ujawnić więcej szczegółów na temat nowej maszyny. MT-10 dzieli wiele elementów z modelem YZF-R1, będącym flagowym modelem Yamahy.

Yamaha MT-10 na 2016 rok - film promocyjny 
Rama, wahacz, przednie widelce USD, silnik i skrzynia biegów są oparte na modelu R1. Także hamulce są takie same. Najwyraźniej MT-10 będzie wykorzystywał niemal identyczny pakiet elektroniczny. W MT nie zostanie jedynie zainstalowany system IMU (Inertial Measurement Unit), który jest przydatny na torze.

Yamaha MT-10 Yamaha MT-10

Jednostka napędowa w MT-10 zostanie przestrojona, by jej praca była bardziej przyjazna i łatwiejsza w kontroli w zwykłych sytuacjach drogowych. Silnik będzie produkował 160 KM przy 11.500 rpm i będzie miał 111 Nm przy 9.000 rpm. Yamaha poinformowała także, że dostępne będą akcesoria opcjonalne, w tym wydech Akrapovic, podgrzewane manetki, quickshifter, wyższa kierownica, tekstylne torby i bardziej komfortowe siedzenie.

Yamaha MT-10 na sucho będzie ważyła 190 kg (210 kg na mokro) i powinna pojawić się w salonach na przełomie kwietnia i maja. W Polsce maszyna będzie kosztowała ponad 60.000 zł.
Yamaha MT-10 Yamaha MT-10 Yamaha MT-10 Yamaha MT-10

2016-02-25 - A. Miklewska

0

Komentarze do:
Yamaha MT-10 - 160 KM zamknięte w pięknej formie