Yamaha Virago 750 to motocykl, który nie jest anonimowy. W latach swojej świetności wywalczył swoje miejsce na rynku i pokazał, że jest maszyną niezawodną i tanią. Dzisiaj wielu projektantów sięga właśnie po ten model i tworzy z niej coś nowego. Najczęściej powstają z niej Cafe Racery, ale Jacques Peter z Open Road Customs przekształcił ją w waleczngo Scramblera.
Peters wiedział, że maszyna wymaga nie tylko remontu silnika, ale także dobrego pomysłu na wygląd. Zamontował w niej koła pochodzące od starego CX500 i nałożył na nie terenowe opony. Dzięki takiemu manewrowi Virażka będzie mogła bez stresu wjechać w teren. Co więcej, XV750 otrzymał nową kierownicę, a na niej zawadiacko podwieszone lusterka. Nie zabrakło także nowych kierunkowskazów, lampy retro i nowego malowania.
Peters dodał do maszyny także customowe błotniki i zaprojektował niestandardowy zbiornik paliwa, który podkreślił linię jednośladu. Siedzenie zostało obszyte w meksykańskie wzory, a wydech poprowadzony równolegle do jezdni. Całość wygląda oszałamiająco.