Robi się naprawdę gorąco w segmencie sportowych motocykli. MV Agusta nie chce pozostać w tyle i pracuje nad swoim flagowym modelem F4RR SBK w wersji... dla klienta. Maszyna ma być 8 procent lżejsza i 5 procent mocniejsza od obecnego modelu F4RR. Oznacza to, że włoski producent zaprezentuje maszynę, która będzie ważyła na sucho 175 kg i będzie miała 210 KM. MV Agusta dzięki takim liczbom będzie mogła pochwalić się wyśmienitym stosunkiem mocy do masy.
MV Agusta pracuje przez całą dobę, aby poprawić wydajność modelu F4RR. Motocykl będzie miał nową głowice cylindra, nowy wał korbowy i wałki rozrządu. Nie zapomniano także o tłokach, które będą lżejsze. MV Agusta F4RR będzie miała w pełni regulowane zawieszenie Ohlins i wydech Termignoni.
Już obecna maszyna F4RR jest naszpikowana włóknem węglowym i stopami magnezu, ale jeszcze więcej takich elementów będzie dostępnych w "zestawie wyścigowym". Motocykl został wyceniony na ok. €40.000 i będzie wyprodukowany w ograniczonej ilości. Przyszłoroczną serię WSBK czeka wiele zmian. Ciekawe jak poradzą sobie nowe maszyny na torze.