Kawasaki zaprezentowało nową wersję modelu Versys 1000. Motocykl doczekał się kilku ulepszeń - estetycznych i funkcjonalnych. Nie zmieniła się natomiast jednostka napędowa. Jednoślad nadal napędza silnik o pojemności 1.043 ccm, który ma 120 KM przy 9.000 rpm i posiada moment obrotowy wynoszący 102 Nm przy 7.500 rpm.
Kawasaki Versys 1000 na 2015 rok - zmienia punkt widzenia
Rama została usztywniona, a część tylna wzmocniona, dzięki czemu konstrukcja wytrzyma większy ciężar kufrów bocznych i kufra centralnego. ABS, kontrola trakcji, różne mapy silników i wskaźnik ekonomicznej jazdy to także część pakietu. Podobnie jak regulowana przednia szyba. Najbardziej znaczące ulepszenia znajdziemy w sekcji owiewek. Motocykl zmienił wygląd... na lepsze. Ułożenie reflektorów i owiewek zostało zmodyfikowane, dzięki czemu maszyna otrzymała bardziej agresywną linię i bardziej smukłą sylwetkę.
Odlewane koła będą wymagały ostrożności w ciężkim terenie, ale na pewno poradzą sobie na "standardowych" bezdrożach. Dwie 17-calowe felgi będą wygodne i łatwe w prowadzeniu. Nie oszukujmy się Kawasaki Versys 1000 to motocykl stworzony na utwardzone drogi. Mnóstwo udogodnień sprawi, że jazda z miejsca na miejsce będzie przyjemnością.
Kawasaki Versys 1000 na 2015 rok - film promocyjny
Obejrzyjcie zamieszczone filmiki i rozkoszujcie się trasą Transfogarską, którą polecamy każdemu motocykliście.
2014-10-01 - A. Miklewska
0
Komentarze do:
Intermot 2014: Kawasaki Versys 1000 debiutuje na targach - z turystyką za pan brat