Logo
Honda VFR800X Crossrunner na 2015 rok

Honda VFR800X Crossrunner na 2015 rok doczekała się kilku poważnych zmian

Najnowszy model Hondy VFR800X Crossrunner został zmodyfikowany. Na szczęście nie są to jedynie kosmetyczne poprawki, VFR-ka zyskała po stronie technologicznej i estetycznej. Honda dostała więcej mocy, lepsze zawieszenie, nowe owiewki i wiele więcej elektronicznych gadżetów, które są oczekiwane w nowoczesnych motocyklach tego segmentu.

Honda VFR800X Crossrunner na 2015 rok Honda VFR800X Crossrunner na 2015 rok

Silnik V4, o pojemności 800 ccm dostał dodatkowe 5 KM, moc zwiększyła się ze 101 KM do 106 KM. Nie zapomniano także poprawić krzywej momentu obrotowego. Motocykl będzie lepiej reagował na manetkę gazu w dolnym i średnim zakresie obrotów. Nie zrezygnowano z technologii VTEC, która przy dynamiczniejszej jeździe budzi do życia wszystkie 16 zaworów.

Dodano nowy aluminiowy wahacz i tylną ramę pomocniczą, nie zapomniano także o zwieszeniu. Przednie widelce zostały wydłużone o 25 mm, a tylny amortyzator o 23 mm. Oprócz tego przyszły właściciel dostanie w standardzie grzane manetki, regulowane siedzenie oraz kierunkowskazy, które same się wyłączają. W 17-calowych kołach zadomowił się ABS i nowoczesne zaciski hamulcowe. Honda wyposażyła także model VFR800X Crossrunner w nowe światła LED i S-TCS (Selectable Torque Control System), który pozwala zredukować moment obrotowy, gdy opony zaczynają się ślizgać.

2014-09-11 - A. Miklewska

0

Komentarze do:
Honda VFR800X Crossrunner na 2015 rok doczekała się kilku poważnych zmian