Honda 2&4 miała zostać zaprezentowana podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie, ale producent postanowił kilka dni wcześniej ujawnić wygląd nowej maszyny. Jednoosobowy pojazd to maszyna, która ma połączyć doznania z jazdy motocyklem i zwrotność samochodu. Co ciekawe, konstrukcja korpusu i umieszczenie silnika w jednej z połówek maszyny to ukłon w stronę bolidów Hondy, które w 1965 roku pozwoliły Japończykom wygrać Grand Prix.
Honda 2&4 waży zaledwie 405 kg i jest napędzana silnikiem pochodzącym z motocykla wyścigowego RC213V, który został dostosowany do użytku na drogach publicznych. Jednostka napędowa, o pojemności 999 ccm została połączona z sześciobiegową skrzynią z podwójnym sprzęgłem. Może ona pochwalić się mocą 210 KM przy 13.000 rpm i momentem obrotowym wynoszącym 118 Nm przy 10.500 rpm.
Otwarta kabina oraz "pływające" siedzenie umieszczone tuż nad drogą, zostały tak zaprojektowane, aby dać kierowcy niezapomniane wrażenie z jazdy - podobne do wolnością, którą odczuwa każdy motocyklista. Honda twierdzi, że ponad 80 projektantów brało udział w konkursie, którego wynikiem jest 2&4.