Logo
Harley-Davidson - Live Your Legend

Harley-Davidson - nowa generacja motocyklistów

Harley-Davidson opracował nową globalną kampanię reklamową o nazwie "Live Your Legend", która jest kierowana do nowej generacji motocyklistów. Jej celem jest zainteresowanie jednośladami nowej grupy odbiorców. Około połowa nowych motocykli sprzedawanych każdego roku w Stanach Zjednoczonych to maszyny ze znakiem Harley-Davidson. Bez dobrej promocji taki stan rzeczy nie będzie trwał wiecznie.

Harley-Davidson - Live Your Legend - reklama 
Dział marketingu wie, że pasję do motocyklizmu trzeba rozpalać już w sercach dzieci, więc między innymi do nich skierowana jest kampania. W niedalekiej przyszłości to właśnie oni będą nowymi klientami. Pierwsza reklama z serii "Live Your Legend" nawiązuje do relacji ojciec-syn. Zgrabne i inteligentne podejście do tematu sprawia, że ogląda się ją z przyjemnością.

Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend

Zamiast tradycyjnych banałów, Harley pokazuje ojca i syna, którzy razem wjeżdżają do garażu, jak dwóch prawdziwych kumpli. Reklama trafia w sedno i nie możemy się już doczekać kolejnych realizacji.

Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend Harley-Davidson - Live Your Legend

2016-03-20 - A. Miklewska

0

Komentarze do:
Harley-Davidson - nowa generacja motocyklistów