SELECT phpbb_posts_text.* , phpbb_posts.post_id, phpbb_posts.post_time, phpbb_posts.poster_id, phpbb_posts.post_username, phpbb_users.username, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_komentarze, phpbb_users.user_avatar, phpbb_users.user_avatar_type FROM v10phpbb2.phpbb_posts_text, v10phpbb2.phpbb_posts , v10phpbb2.phpbb_users WHERE phpbb_posts.topic_id = 39356 AND phpbb_posts_text.post_id = phpbb_posts.post_id AND phpbb_users.user_id = phpbb_posts.poster_id ORDER BY phpbb_posts.post_time ASC
[366] MYSQL ERROR: 145 - Table './v10phpbb2/phpbb_users' is marked as crashed and should be repaired Gogoro Smartscooter - elektryczny skuter, który nie potrzebuje ładowania - V10.pl Mobile
Logo
Gogoro Smartscooter

Gogoro Smartscooter - elektryczny skuter, który nie potrzebuje ładowania

Tajwański producent Gogoro ma szansę na sukces w segmencie elektrycznych skuterów. Smartscooter nie jest kolejnym jednośladem na rynku - to część kompleksowego rozwiązania, na które wszyscy czekali. Największą bolączką elektrycznych jednośladów jest ich zasięg i konieczność ciągłego ładowania. Trwają pracę na stworzeniem bardziej pojemnych baterii, ale na chwilę obecną dostępne akumulatory są za małe. Gogoro chce wprowadzić program wymiany całej baterii na specjalnie do tego przystosowanych stacjach.

Gogoro - elektryczny skuter przyszłości 
Gogoro zostało założone przez Horace Luke i Matt'a Taylor, którzy spędzili sporo czasu w dziale Microsoft Xbox i pracowali w dziale innowacji HTC. Co więcej, rozpoczęcie działalności firmy Gogoro była w znacznym stopniu sfinansowana przez HTC.

Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter

Akumulator to ok. 40% wartości elektrycznego pojazdu. Jeżeli bateria nie będzie częścią jednośladu, a jedynie będzie wynajmowana właścicielowi, oznacza to zmniejszenie kosztu zakupu maszyny. Najważniejsze w tym momencie jest stworzenie odpowiedniej infrastruktury, żeby posiadacze skuterów mieli możliwość komfortowej zmiany baterii.

Gogoro Smartscooter posiada aluminiowe koła, silnik o mocy 8,6 KM i 25 Nm momentu obrotowego. Jednoślad rozpędzi się od 0 do 50 km/h w 4,2 sekundy. Co ciekawe, skuter może pojechać nawet 95 km/h, ale producent zaleca poruszanie się z prędkością 40 km/h. Na razie nie znana jest cena tego dwukołowego cuda.
Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter Gogoro Smartscooter

2015-01-07 - A. Miklewska

0

Komentarze do:
Gogoro Smartscooter - elektryczny skuter, który nie potrzebuje ładowania