Nowa Africa Twin była jednym z najbardziej wyczekiwanych motocykli w tym roku. Honda obiecała kontynuować niesamowite dziedzictwo motocykli turystycznych, które tworzyły historię. Niektórzy tradycjonaliści mogli być nieco rozczarowani zmianą rodzaju silnika, ale Honda stanęła na wysokości zadania i stworzyła niesamowitą maszynę.
Co ważne, japoński producent dał fanom zupełnie nowy jednoślad, który posiada najlepsze cechy pierwotnego modelu, połączone z nowoczesną technologią. Nowa Africa Twin z pewnością zatrzęsie segmentem motocykli turystycznych, które od dawna czekały na krok w kierunku "starej szkoły".
Motocykliści, którzy zabiorą nową "Afrykę" na przejażdżkę nie będą zawiedzeni. CRF1000L ma chłodzony cieczą silnik, o pojemności 998 ccm, który ma 94 KM przy 7.500 rpm i 98 Nm momentu obrotowego przy 6.000 rpm. Przyszli kierowcy mogą wybrać tradycyjną skrzynię lub wersję DCT. Co ważne, obowiązkowy system ABS będzie można wyłączyć, aby jazda w terenie była jeszcze przyjemniejsza.