Logo
Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok

EICMA 2015: Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok

Nowa Africa Twin była jednym z najbardziej wyczekiwanych motocykli w tym roku. Honda obiecała kontynuować niesamowite dziedzictwo motocykli turystycznych, które tworzyły historię. Niektórzy tradycjonaliści mogli być nieco rozczarowani zmianą rodzaju silnika, ale Honda stanęła na wysokości zadania i stworzyła niesamowitą maszynę.

Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok

Co ważne, japoński producent dał fanom zupełnie nowy jednoślad, który posiada najlepsze cechy pierwotnego modelu, połączone z nowoczesną technologią. Nowa Africa Twin z pewnością zatrzęsie segmentem motocykli turystycznych, które od dawna czekały na krok w kierunku "starej szkoły".

Motocykliści, którzy zabiorą nową "Afrykę" na przejażdżkę nie będą zawiedzeni. CRF1000L ma chłodzony cieczą silnik, o pojemności 998 ccm, który ma 94 KM przy 7.500 rpm i 98 Nm momentu obrotowego przy 6.000 rpm. Przyszli kierowcy mogą wybrać tradycyjną skrzynię lub wersję DCT. Co ważne, obowiązkowy system ABS będzie można wyłączyć, aby jazda w terenie była jeszcze przyjemniejsza.
Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok

2015-11-18 - A. Miklewska

0

Komentarze do:
EICMA 2015: Honda CRF1000L Africa Twin na 2016 rok