Triumph ma nowy sposób na biznes i w modelach na 2015 rok oferuje "wypasione" wersje istniejących maszyn. Dodatek "x" w nazwie modelu oznacza zmiany... na lepsze. W zeszłym miesiącu na targach Intermot w Kolonii Triumph zaprezentował model Street Triple Rx. Na targach w Mediolanie błysk fleszy został skierowany na Tigera 800. Pierwszą maszyną, która doczekała się kilku poprawek jest Tiger 800 XRx.
Maszyna ta to bardziej wyrafinowana wersja standardowego modelu. Została ona lepiej przygotowana na niespodzianki które możemy spotkać na drodze, dlatego w standardzie będzie miała kontrolę trakcji, tempomat i ABS.
Motocykliści, którzy będą chcieli mieć model XRx w swoim garażu dostaną razem z nim:
- Zaawansowany komputer pokładowy
- Dwa tryby jazdy: Road i Off Road
- Trzy tryby jazdy konfigurowane przez użytkownika
- Automatyczne wyłącznik kierunkowskazów
- Tempomat
- Centralną podstawkę
- Handbary
- Komfortowe siedzenie
- Regulowaną, przednią szybę
- Dodatkowe gniazdo 12V
Warto wydać trochę więcej pieniędzy, żeby mieć te wszystkie bajery w swoim jednośladzie.
2014-11-06 - A. Miklewska
0
Komentarze do:
EICMA 2014: Triumph Tiger 800 XRx - bezdroża już nie takie straszne