Na targach EICMA w Mediolanie, oprócz modelu Tiger 800 XRx, wyspiarze zaprezentowali model XCx. Maszyna ta posiada więcej funkcji i ma więcej udoskonaleń w porównaniu do podstawowego modelu Tiger 800 XC.
Najważniejszymi dodatkami są: kontrola trakcji, trzy tryby jazdy, regulowany ABS i tempomat. To wszystko dostaniemy w standardzie.
Ponadto, w porównaniu do modelu bazowego, Triumph XCx posiada:
- Gmole przy silniku
- Zaawansowany komputer pokładowy
- Dwa tryby jazdy: Road i Off Road
- Trzy konfigurowane tryby jazdy
- Automatyczny wyłącznik kierunkowskazów
- Tempomat
- Podstawkę centralną
- Handbary
- Aluminiową ochronę spodu silnika
- Dodatkowe gniazdo 12 V
2014-11-06 - A. Miklewska
0
Komentarze do:
EICMA 2014: Triumph Tiger 800 XCx - kolejny tygrys do kompletu