Erik Buell Racing i jego hinduski partner Hero MotoCorp pracują wspólnie na rozszerzeniem gamy swoich modeli. W przyszłości do rodziny mają dołączyć motocykle o mniejszej pojemności. W zeszłym roku firma Hero kupiła pakiet mniejszościowy EBR. Amerykańska firma zdobyła nowe źródło finansowania i może pomyśleć nad swoim rozwojem, a hindusi mogą korzystać z technologii opracowanej przez wspólnika, żeby zdobyć przewagę na rynku azjatyckim.
Na wielu światowych rynkach, mniejsze motocykle są bardziej popularne niż duże jednoślady. Małe zużycie paliwa, przystępna cena, tanie utrzymanie to cechy, którymi przy zakupie kieruje się wielu motocyklistów. Ogromny potencjał tych rynków został już zauważony kilka lat temu. Kryzys, który dotknął także producentów motocykli, zmusił ich do opracowania nowych jednośladów, które dopasowały się do nowych realiów.
Na razie wspólnicy nie mają sprecyzowanych planów. Zgadzają się, że szansą na zdobycie rozległego, azjatyckiego rynku są motocykle o mniejszej pojemności. W związku z tym chcą podążać właśnie w tym kierunku. EBR nie chce przegapić olbrzymiej szansy i podobnie jak inni producenci kieruje swoje zainteresowania na wschodzące rynki.