Ducati ma nowy plan biznesowy, w którym istotną rolę odgrywają Indie. Włoski producent będzie miał swoich przedstawicieli w trzech największych miastach kraju: Bombaju, Delhi i Gurgaon. Jest to początek nowej ery dla Ducati. Wykwalifikowani i dobrze wyszkoleni handlowcy będą kluczem do sukcesu marki w tym kraju.
Początki na hinduskim rynku nie były obiecujące. Słabe wyszkolenie załogi i zaniedbania sprzedażowe nie pozwoliły na rozwinięcie skrzydeł. Teraz Ducati chce zadbać o indyjskich klientów i zapewnić im ten sam poziom obsługi, który oferuje klientom w Europie i Ameryce Północnej. Hindusi, którzy zdecydują się na włoską markę będą mogli liczyć na fachową obsługę i serwis.
Rozpoczęcie działalności w Indiach zgrało się z premierą nowego Scramblera, który ma być najtańszym motocyklem w ofercie. Jego cena i nietuzinkowy wygląd mogą spowodować, że stanie się on bestsellerem. Azjatycki rynek jest bardzo chłonny, więc Ducati może odnieść sukces.